Pages

Thursday, January 13, 2011

Ziua Fetelor 1

V-ati dori sa fiti baieti? si de ce?

8 comments:

  1. da mi-as dori sa fiu baiat k sa vad ce sentiment ai knd te culci cu o fata si dupa nu mai dai niciun semn

    ReplyDelete
  2. Poate... pentru ca nu trebuie sa iti pese si pentru ca nu te doare cand te futi,pentru ca nu plangi ,pentru ca nu iti pasa asa mult de sentimente ,nu baietii nasc,nu pe ei ii doare si nu ei trebuie sa isi faca griji ca au sanii prea mici sau nu sunt destul de bune,dar cu toate astea nu mi-as dori sa fiu baiat

    ReplyDelete
  3. Daca mi-as dori sa fiu baiat? Hmmm... de multe ori m-am gandit cum ar fi, dar probabil as deveni gay :)) Deci nu, imi place asa cum sunt, fata. :) Ambele sexe isi au rostul pe Pamant, cu bune si cu rele, doar impreuna formand o legatura stransa intre noi vom putea fi in armonie, fiindca asa am fost lasati :)

    ReplyDelete
  4. "Anonymous said...

    Poate... pentru ca nu trebuie sa iti pese si pentru ca nu te doare cand te futi,pentru ca nu plangi ,pentru ca nu iti pasa asa mult de sentimente ,nu baietii nasc,nu pe ei ii doare si nu ei trebuie sa isi faca griji ca au sanii prea mici sau nu sunt destul de bune,dar cu toate astea nu mi-as dori sa fiu baiat"

    De ce crezi tu ca baietilor nu trebuie sa le pese? Si... pe tine te doare cand te futi? La propriu? Pai... fugi la doctor... Ai captat probabil o BTS. Si... apropo de treaba cu sexul, cred ca placerea e reciproca. Nu te obliga nimeni sa o faci cu ei daca nu vrei. Nu baietii nasc, fiindca noi suntem binecuvantate cu acest dar. Nu isi fac griji din pricina sanilor prea mici ( si cred ca nici fetele nu ar trebui sa faca asta ), insa isi fac griji din pricina penisului prea mic :))) Asa ca... argumentele tale nu mi se par prea bune. :-??


    Ps- primul comm te rog sa il stergi, am scris din greseala un site ce nu iimi apartine :))

    ReplyDelete
  5. -Mi-as fi dorit sa fiu baiat , sa vad cat de mult poate suferi un baiat !
    -Oare sufera sau se preface destul de bine ?
    As fi vrut ca sa demonstrez:
    -ca ma pot comporta frumos cu o fata,
    -ca o pot intelege,
    -ca o fata merita sa fie respectata,apreciata,iubita
    -ca sa pot demonstra ca o fata nu merita sa fie jignita indiferent de modul in care greseste,iar daca a gresit sa i se mai acorde o ultima sansa , daca nu fie tratata cu indiferentsa,
    -ca o pot asculta,
    -ca o fata poate avea incredere intr-un baiat,
    -ca pot fi langa ea cand are nevoie de cineva,
    -ca ii pot da un sfat cand are nevoie,
    -etc.
    De ce as fi vrut ???
    Ca sa le arat baietilor cum ar fi trebuit sa fie ! Sa nu mai fie niste "porci" ! Pentru ca fiecare la un moment dat tot face pe "porcul".
    Si acum ? Se simte cineva care nu e "porc" ?

    ReplyDelete
  6. Pentru anonima de mai sus... Sunt porci fiindca societatea in care traim le-o impune :-?? Si...sa fim seriosi... nu sunt toti la fel, si cu toate astea intotdeauna o sa fim atrase de aceia mai "obraznici" daca le pot spune asa. :) Fiindca reprezinta o provocare, iar noua fetelor ne plac al naibii de mult provocarile. :)
    Si... de curiozitate, tu indeplinesti toate criteriile de mai sus in raport cu un tip? Adica ii dai jdemii de sanse indiferent de greseala comisa? Esti langa el intotdeauna? Iii dai un sfat de fiecare data cand are nevoie sau doar atunci cand crezi tu ca arenevoie? Poti intelege intotdeauna un tip?

    ReplyDelete
  7. mias dori sa fiu baiat.pentru o zi macar
    in primul rand mi se pare super dragut ca dupa 10 -15 minute ei au deja orgasm si se vede totusi :-?
    pe cand la fete foarte tarziu se intampla asta.
    in al doilea rand vreau sa vad ce inseamna sa stai toata ziua cu mana la pula
    in al 3lea rand mias dori sa stau si eu la tv toata ziua si maicamea sa dea cu aspiratoru printre picioarele mele fara sa o bag in seama
    in al4lea rand vreau sa vad si eu cum e sa ai vrajeala in tine si sa agati o tipa bine

    ReplyDelete
  8. Anonimaaa , draga mea , nu te intereseaza viata mea personala,nu te intereseaza cate sanse ii dau daca a gresit in fatsa mea , asta e problema mea !

    ReplyDelete