Pages

Monday, January 17, 2011

Gen 1

Gen, poti aduce ceva nou in viata ta? Si ce ar fi?

5 comments:

  1. Ce naiba intrebare e asta? :)) Oricine poate aduce ceva nou in viata sa oricand... :-?? Normal! Ce ar fi? Cacat... aproape zilnic aduc ceva nou in viata mea fie ca o fac voluntar, fie ca o fac involuntar. Nu stiu ce ar fi... ar putea fi absolut orice. Ceva de stricta necesitate sau poate doar un capriciu. :-??

    ReplyDelete
  2. ink nu m-am plict de "ciorba" si nu am sa ma plict prea curand :D:D:> 3 month today :))

    ReplyDelete
  3. dak as putea aduce ceva nou in viata mea cu siguranta ar fi ceva ce nu are oricine...ce nu are nimeni kiar....care ar fi acel ceva nu jtiu exact dar pana in final voi descoperii ce e :-P

    ReplyDelete
  4. gen ceva nou, si atat de nou incat nici eu nu stiu ce dar vreau

    ReplyDelete
  5. da ,linistea cu care eram obisnuita acum cateva luni <33 si in ultimele zile mi`a lipsit cu desavarsire.

    ReplyDelete