Pages

Saturday, January 15, 2011

Ai idee despre? 1

Ai idee despre cum se inmultesc ramele?

8 comments:

  1. ce treaba au ramele cu viata noastracu sentimentele,cu viitorul fiecaruia ? intereseaza pe cineva viata "ramelor" ? :))

    ReplyDelete
  2. Bai e ceva interesant pentru ca eu unu nu stiu cum se inmultesc ramele :))) stie cineva?:))

    ReplyDelete
  3. Da am eu, am citit acum cativa ani cand eram foarte curioasa, insa nu imi amintesc exact procesul si nici nu mai gasesc articolul acela. Stiu doar ca ele sunt neutre, nu exista femei rame si barbati rame :)) Si ca sunt oarbe, asa ca isi simt vibratiile si astfel ajung una langa alta si apoi treaba cu imperecherea se produce in pozitia 69, se infasoara asa unu pe alta. Atat imi amintesc. Am citit acum cel putin 2 ani :))

    ReplyDelete
  4. Foarte tare asta nu o stiam :)))))))))

    ReplyDelete
  5. Ramele nu sunt oarbe! Si nici chioare! :))
    Doar ca nu au ochi !

    ReplyDelete
  6. Ma:-? acum ca ai intrebat e chiar curios cum se imultesc ramele=)) desi stiu ca atunci cand eram copil le omoram si imi era scarba de ele

    ReplyDelete
  7. Ramele se pun in pozitia 69 si asa incepe actiunea pr-zisa care dureaza 2/3 ore...dupa care depun ouale care pot rezista zeci de ani in pamant, daca nu sunt descompuse de niste bacterii din pamant:>

    ReplyDelete