Pages

Friday, January 28, 2011

La intamplare 5

De ce va e dor cel mai mult?

8 comments:

  1. De ''prima oara''.

    ReplyDelete
  2. de... de el :( nu poate fi al meu ... :( de zile frumoase , momente de neuitat , nopti fugite de acasa :( Mi'e dor si doare!

    ReplyDelete
  3. de ea , de rasarit , de cortul ei , de camping , de mana ei , de parul ei , de Sibiu , Brasov , Deva , Timisoara , Focsani , Iasi , Buzau , Braila , Constanta , Costinesti , Mangalia , Vama Veche , de 15 ani , de bunica , de ea :)

    ReplyDelete
  4. de STREET STEPS si de INGERII STRAZII :D

    ReplyDelete
  5. hmm..de foarte multe..
    cum au zis şi altele, de "el"
    de mare..
    de unii prieteni..
    de bunica mea care a murit..
    de tatăl meu...
    de copilarie..
    sunt multe de care`mi e dor..
    foarte dor.

    ReplyDelete
  6. de locul unde am copilarit
    de vremea cand alergai fericit prin parc te catarai in copaci,nu ca acum cand toti copii mici se joaca la calculator si devin legume si nici in leagan nu stiu sa se dea

    ReplyDelete