Pages

Wednesday, January 12, 2011

Ce e bine pentru tine 1

Ce te-ar face fericit acum?

13 comments:

  1. probabil... m-ar face foarte fericita un hug si de o persoana sa nu imi fie alaturi deoarece ma simt foarte prost...:-<

    ReplyDelete
  2. impacarea cu fostul meu prieten

    ReplyDelete
  3. sa am persoana pe care o iubesc langa mine..:(

    ReplyDelete
  4. "sa am persoana pe care o iubesc langa mine..:("

    Anonim scuze ca ti-am sters commul cu numele tau dar sti regula :D aici suntem anonimi :D sczue >:D<

    ReplyDelete
  5. Ce ma face fericit acum? Doar EA :X

    ReplyDelete
  6. hm...e o intrebare buna.....poate prezenta lui ar fi suficienta:X:)

    ReplyDelete
  7. Hmmm... O canuta de ceai aromat si o carte buna :) Si cum cartea o am deja, ma duc sa prepar ceiucul :*

    ReplyDelete
  8. Observ ca multi din cei care au comentat mai sus se refera la o persoana iubita si ma alatur lor si spun ca acum m-ar face fericita fostul meu prieten

    ReplyDelete
  9. hellooo ...cati ani aveti ??? .... toata lumea spune ca i-ar face fericiti persoana iubita ...hmm cand aveam si eu 18-25 de ani spuneam la fel ...dar credeti-ma doar banii te face cu adevarat fericit !!!!!!....

    ReplyDelete
  10. poate banii TE FAC fericit ..
    nu te face =)))
    sau E sub 50?:)))

    ReplyDelete